Friday, May 1, 2009

.....(^_^)Y......

Alhamdulillah.....

Syukur2..
Akhir nyer salah sorg kwn baik aku da slmt melepasi ujian...
seyes, aku yg bedebor...pehh
Tp, pas da abes sume ni, rs cm aku plak yg abes exam ni haa...hee*cbok gler*
Pas ni nk p tgk umah yg comel d Mulana...klu aku rjin aku uplod gmba banglo aku yg merelit merelap 2! hehehe....


*ni gambau pemandangan b4 smpi kt umah*
besama 4 org penunggu umah 2..kiki

*haa..ni gambau dpn umah plus en.satpam si kucin*


*ni belakang umah..(peh, aku seniri xsedau cani py besar..isy3)*



*haaa...ni dapoq versi casa impian..hijau beb!^^*


*kombinasi kaler di bilik amal K n bhgn atas, belah kiri, bilik aku n aimi tintong*


*katil tuan umah belikan + bntl + bntl golek*


*meje study n almari*

*ni bilik nani..kaler ape kwn2 sume????????*

Antare dialog2 nyer bile smpi umah........

~ala...cani je ke cat dpn umah kite...xcantek la.....

~Nani: Aaaa...bilik nani comel la!!! nk kemas cm bilik Barbie la...(hahaha....)

~Laily: celuih gak bilik aku ltk sme perabot noh??? (yes, bilik lai agak kecil jika dibandingkan dgn bilik lain, tp pmndgn cantek tingkap blik dye..^^)

~Aimi: Mila, cozy kan bilik kite, nanti kite susun cani3 taw! (gaye eric leong host casa impian)

~Amal K: nanti katil aku nk letak kt sn, meje study kt sblh tingkap...hmmmm

sangat la byk perancangan masing2, hopefully rumah ktorg nt selesa n xde mslh untuk diduduki, insyaallah.....

pas2 nk g mkn PaPa Ron's plak...

weeeehoo...

salam...

No comments:

Post a Comment